За най-доброто възможно потребителско изживяване:
Този сайт използва "бисквитки“ за най-доброто възможно потребителско изживяване. Ако останете на страницата, Вие се съгласявате с използването на "бисквитки" (безусловно необходими "бисквитки"). "Бисквитките", за които е необходимо съгласие (аналитични "бисквитки", функционални "бисквитки", "бисквитки" за персонализирано съдържание) се използват само след тяхното активиране. Ако сте съгласни с използването на "бисквитки", идентификационните данни ще се обработват от нашите партньори (доставчици на "бисквитки" и доставчици на ИТ услуги). Отговорен за този уебсайт и "бисквитките" е Порше БГ ЕООД. Допълнителна информация за използваните "бисквитки" и тяхното деактивиране може да намерите в нашата
Активиране на всички бисквитки
Затваряне на менюто
Затвори

Въпроси и отговори

Въпроси относно резервацията

Мога ли да откажа/анулирам резервацията си?

Да, разбира се. Докато не е подписан договор с дилър на Volkswagen , можете да анулирате резервацията си по всяко време. Просто влезте във Вашия carLOG профил и анулирайте или се свържете с отдела за Обслужване на клиенти. Сумата от резервацията ще бъде възстановена изцяло.

Резервацията ми автоматично ли се превръща в договор за покупка?

Категорично не. Ние ще Ви информираме чрез имейл, когато Специалното издание е на разположение и може да се поръчва. След това можете да покажете кода на Вашата резервация на избрания от Вас Volkswagen дилър за сключване на договор. Разбира се, само ако квотата на автомобилите все още не е изчерпана.

Колко автомобила мога да резервирам?

Можете да резервирате само един модел ID.3 1ST. 

Мога ли да пренасоча моята резервация към друг човек?

Вашата резервация е лично свързана с Вас и целта.

Какво е carLOG-ID и за какво ми е необходим?

CarLOG-ID е Вашият ключ към всички дигитални услуги на Volkswagen. Необходим Ви е, за да се впишете в личния си Volkswagen-акаунт.

Ще получа ли номер на резервация?

Да, след като успешно осъществите резервацията, ще получите номера на резервацията на Вашата електронна поща. Може да прегледате номера на Вашата резервация по всяко време в секция "Моите поръчки" в carLOG.

За какво ми е необходим номер на резервация?

Номерът на резервацията гарантира, че Вие можете да поръчате един от автомобилите ID.3 1ST. Специално издание, при условие че квотата им все още не е изчерпана.

Може ли дилърството да направи резервацията вместо мен?

За съжаление, не. Дилърствата не могат да правят резервации вместо Вас.

Мога ли да направя резервация по телефона?

Можете да направите резервация единствено чрез платформата за предварителна резервация на www.volkswagen.bg.

Кога е последният момент, когато мога да откажа резервацията?

Докато не сте сключили договор за покупка с дилър на Volkswagen, Вие можете да анулирате резервацията си по всяко време. Лесно и удобно е - чрез Вашия carLOG профил. Дори да забравите, нищо няма да се случи, тъй като след края на периода на кампанията, резервацията ще бъде анулирана автоматично и резервационната такса ще бъде възстановена. 

Кога мога да направя тестово шофиране на автомобила? Преди резервацията или преди поръчката?

За съжаление, не е възможно да се правят тестови шофирания предварително.

Все още не съм получил потвърждение на резервацията ми. Защо?

Въведохте ли правилен имейл адрес? Проверете дали случайно имейлът не е попаднал в Spam папката Ви? Ако случаят е друг, обърнете се към нашия Support: (линк и/или телефонен номер)

Получавам ли лихва в случай на възстановяване?

Не, на резервационната такса не се начислява лихва. 

Мога ли да пренасоча моята резервация към друг ID. модел?

Не, Вашата резервация не може да бъде пренасочвана.

Въпроси относно поръчката

Кога трябва да направя плащането за автомобила?

Може да уточните този въпрос с Вашия дилър на Volkswagen в Австрия, когато финализирате поръчката на автомобила по време на личните Ви срещи. Вашият дилър на Volkswagen ще Ви уведоми детайлно относно възможностите за плащане и крайните срокове. 

Кога мога да поръчам автомобила?

Ще бъдете информирани по електронната поща за точното време на поръчка. 

Колко време имам, за да поръчам автомобила?

Ще бъдете информирани по имейл предварително. Важно е да знаете: Редът на поръчките зависи от поредния номер на резервацията.

Трябва ли да уточня дилърство?

Въпреки че трябва да уточните дилърството по време на процеса по предварителната резервация, можете да го промените преди да направите поръчката при всеки дилър на Volkswagen в Австрия.

Кога ще получа точна информация за модела?

Чрез нашия бюлетин Вие последователно ще получавате новини, информация и детайли относно ID.3 1ST Специално издание, след като сте направили успешна резервация.

Мога ли свободно да конфигурирам ID.3 1ST Специално издание?

Когато направите Вашата поръчка при избрания Volkswagen дилър, може да изберете един от двата предварително конфигурирани моделни варианти на Специалното издание, при положение, че съответната квота все още не е изчерпана.   Свободното конфигуриране на този етап не е възможно.

Въпроси относно плащането

Какъв разплащателен метод мога да ползвам, за да направя резервацията?

Имате възможност да платите удобно чрез Visa или Mastercard, незабавен превод или PayPal.

Има ли специални финансови и лизингови оферти за ID.3 1ST?

Разбира се, може да се възползвате от атрактивни лизингови и финансови оферти за автомобилите ID.3 1ST Специално издание. Свържете се с избран от Вас Volkswagen дилър за повече информация.

Какво се случва със сумата от резервацията, ако поръчам ID.3 1ST Специално издание?

За възстановяването ще се използва същия начин за плащане, който сте използвали, за да направите резервацията.

Колко време отнема да се възстанови сумата от резервацията?

В случаите на поръчка на автомобила или на анулиране на резервацията, сумата от резервацията ще бъде възстановена обратно по Вашата сметка в рамките на 5 до 30 дни. Продължителността зависи от доставчика на плащането. Ако по някаква причина възстановяването е неуспешно, ние лично ще се свържем с Вас.

Моят предпочитан начин на плащане не се приема. Какво следва?

Най-добре опитайте още веднъж с друга кредитна карта или друга опция за плащане, или опитайте по-късно отново.

Мога ли да ползвам сумата от резервацията за други продукти или аксесоари?

За съжаление не можете да ползвате сумата от резервацията за други продукти или услуги.

Къде се възстановява сумата от резервацията?

За възстановяването ще се използва същия начин за плащане, който сте използвали, за да направите резервацията.

Къде се съхранява сумата от резервацията?

Сумата, платена при резервацията, се предава и съхранява в сметката на Porsche Austria GmbH & Co OG.

Какво се случва със сумата от резервацията в случай на смърт, инцидент, др.?

Без значение какво се е случило, при анулиране на резервацията сумата винаги ще бъде възстановена. Най-късно в края на периода за резервации.

Допълнителни въпроси

Каква е разликата между трите пакета спецификации на специалното издание?

Ще бъдете информирани предварително по имейл за спецификациите на отделните варианти на модела. Ще имате достатъчно време да решите какъв е Вашият предпочитан модел, в случай че съответната наличност не е изчерпана.

Със сигурност ли ще мога да поръчам модел ID.3 1ST ?

Да, всеки клиент с валиден номер на резервацията може да поръча един от двата специални модела.

Мога ли да поръчам допълнителни функции?

Не. Моделите ID.3 1ST специално издание са предварително конфигурирани и като такива характеристиките им не могат да бъдат променяни.

Къде се съхраняват моите данни?

Вашите лични данни, които се предоставили по време на регистрацията, се съхраняват от Volkswagen при най-високи стандарти на сигурност. Вашите данни по плащането се обработват и съхраняват изключително от Six Payments Services - Pay Unity.