Този сайт използва бисквитки, за да персонализира страницата спрямо Вашите интереси. Ако останете на страницата, Вие се съгласявате с използването на бисквитки.
Приемам
Бъдещето е на прага - новият ID.

Предварителна резервация на новия ID. Специално издание. Всички въпроси и отговори, свързани с резервацията.

Въпроси относно резервациите

Мога ли да анулирам резервацията си?

Да, разбира се. Докато не е подписан договор с Volkswagen дилър, можете да анулирате резервацията си по всяко време. Просто влезте във Вашия carLOG профил и отменете. Сумата от резервацията ще бъде възстановена изцяло.

Резервацията ми автоматично ли се превръща в договор за покупка?

Категорично не. Ние ще Ви информираме чрез имейл, когато ID.3 1ST е на разположение и може да бъде поръчан. След това можете да покажете кода на Вашата резервация на избрания от Вас Volkswagen дилър за сключване на договор. Разбира се, само ако квотата на автомобилите все още не е изчерпана.

Колко автомобила мога да резервирам?

Можете да резервирате само един автомобил ID.3 1ST.

Мога ли да пренасоча моята резервация към друг човек?

Не, Вашата резервация е лично свързана с Вас и целта, за която я ползвате.

Какво е carLOG и за какво ми е необходим?

CarLOG е Вашият ключ към дигиталните услуги на Volkswagen групата. Необходим Ви е, за да направите предварителната резервация на ID.3 1ST.

Ще получа ли номер на резервация?

Да, след като успешно осъществите резервацията, ще получите номер на резервацията на Вашата електронна поща. Може да прегледате номера на Вашата резервация по всяко време в секция "Моите поръчки" в carLOG.

За какво ми е необходим номер на резервация?

Номерът на резервацията гарантира, че Вие можете да поръчате един от автомобилите ID.3 1ST, при условие че квотата им все още не е изчерпана.

Може ли избраният от мен дилър да направи резервацията вместо мен?

За съжаление, не. Дилърствата не могат да правят резервации вместо Вас.

Мога ли да направя резервация по телефона?

Можете да направите резервация единствено чрез платформата за предварителна резервация на www.volkswagen.bg.

Кога е последният момент, когато мога да откажа резервацията?

Докато не сте сключили  договор за покупка с дилър на Volkswagen, Вие можете да анулирате резервацията си по всяко време. Лесно и удобно е - в чрез Вашия carLog профил. Дори да забравите, нищо няма да се случи, тъй като след края на периода на кампанията, резервацията ще бъде анулирана автоматично и резервационната такса ще бъде възстановена.

Кога мога да направя тестово шофиране на автомобила? Преди резервацията или преди поръчката?

За съжаление, не е възможно да се правят тестови шофирания предварително.

Все още не съм получил потвърждение на резервацията ми. Защо?

Въведохте ли правилен имейл адрес? Проверете дали случайно имейлът не е попаднал в Spam папката Ви. Ако случаят е друг, свържете се с нас на idprebooking(kwfat)porschebulgaria(kwfdot)bg.

Начислява ли се лихва в случай на възстановяване на сумата за резервация?

Не, на сумата за резервация не се начислява лихва.

Мога ли да пренасоча моята резервация към друг ID. модел?

Не, Вашата резервация не може да бъде пренасочвана.

Въпроси относно резервацията

Кога трябва да направя плащането за автомобила?

Може да уточните този въпрос с Вашия Volkswagen дилър, когато финализирате поръчката на автомобила по време на личните ви срещи. Вашият Volkswagen дилър ще ви уведоми детайлно относно възможностите за плащане и крайните срокове.

Кога мога да поръчам автомобила?

Ще бъдете информирани по имейл за точния момент, когато автомобилът ще бъде наличен.

Колко време имам, за да поръчам автомобила?

Ще бъдете информирани по имейл предварително. Важно: редът на поръчките зависи от номера на резервацията.

Трябва ли да уточня дилърство, за да направя резервация?

Да. Посочването на дилър е задължителна стъпка в началото на Вашата резервация.

Кога ще получа точна информация за модела?

Чрез нашия бюлетин Вие последователно ще получавате новини, информация и детайли относно ID. моделите, след като сте направили успешна резервация. Уверете се, че сте сред първите, които ще узнаят всичко за моделите.

Мога ли свободно да конфигурирам ID.3 1ST?

Когато направите Вашата поръчка при избрания Volkswagen дилър, може да изберете един от трите предварително конфигурирани моделни варианти на Специалното издание, при положение, че съответната квота все още не е изчерпана. Свободното конфигуриране на този етап не е възможно.

Въпроси относно плащането

Какъв разплащателен метод мога да ползвам, за да направя резервацията?

Имате възможност да извършите директен банков превод към посочения в електронното писмо IBAN и BIC на Порше БГ ЕООД.

ВАЖНО! Като основание на плащането е задължително да посочите номера на Вашата резервация, който фигурира в имейла с потвърждение на Вашата резервация.

Има ли специални финансови и лизингови оферти за ID.3 1ST?

Разбира се, може да се възползвате от атрактивни лизингови и финансови оферти за ID. Свържете се с избрания от Вас Volkswagen дилър за повече информация.

Какво се случва със сумата от резервацията, ако поръчам ID.3 1ST?

След като направите поръчката си при оторизиран Volkswagen дилър, Порше БГ ЕООД незабавно ще Ви възстанови сумата на платежната гаранция. За възстановяването ще се използва същия начин за плащане, който сте използвали, за да направите резервацията.

Колко време отнема да се възстанови сумата от резервацията?

В случайте на поръчка на автомобила или на анулиране на резервацията, сумата от резервацията ще бъде възстановена обратно по Вашата сметка в рамките на четиринадесет дни. Ако по някаква причина възстановяването е неуспешно, ние лично ще се свържем с Вас.

Мога ли да ползвам сумата от резервацията за други продукти или аксесоари?

За съжаление, не можете да ползвате сумата от резервацията за други продукти или услуги.

Къде се възстановява сумата от резервацията?

Сумата, платена при резервацията, автоматично се възстановява обратно по сметката, която сте ползвали за плащането.

Къде се съхранява сумата от резервацията?

Сумата, платена при резервацията, се съхранява в сметката на Порше БГ ЕООД.

Какво се случва със сумата от резервацията в случай на смърт, инцидент, др.?

Без значение какво се е случило, при анулиране на резервацията сумата винаги ще бъде възстановена. Най-късно в края на периода за резервации.

Други въпроси

Каква е разликата между трите предварително конфигурирани моделни варианти на ID.3 1ST?

Ще бъдете информирани предварително по имейл за спецификациите на отделните варианти на модела. Ще имате достатъчно време да решите какъв е Вашият предпочитан модел.

Със сигурност ли ще мога да поръчам модел ID.3 1ST?

Да, всеки клиент с валиден номер на резервацията може да поръча един от трите специални модели, в зависимост от наличността, разбира се.

Мога ли да поръчам допълнителни функции?

Не. Моделите ID.3 1ST са предварително конфигурирани и като такива характеристиките им не могат да бъдат променяни.

Къде се съхраняват моите данни?

Вашите лични данни, които се предоставили по време на регистрацията, се съхраняват от Порше БГ ЕООД при най-високи стандарти на сигурност. Вашите данни по плащането се обработват изключително от Порше БГ ЕООД.