Golf R

Превключете на спортен режим с 333 к.с. и 4х4 задвижване.

Звездата на марката сега е още по-ярка.

С максимална мощност от 333 к.с. Golf R ускорява от 0 до 100 км/ч само за 4,6 секунди и се превръща в най-мощния Golf на всички времена. Оборудван с опционалния пакет R-Performance, той достига максимална скорост до 270 км/ч.

Спортистът сред комбитата

Golf R Variant е буквално в бързата лента, защото със стандартната си мощност до 333 к.с. (245 kW) той превъзхожда своите предшественици с 10 kW – мощност, която досега е била донесена на пътя само от ексклузивни специални модели R. Качете се на борда и се възползвайте от многобройните функции на спортния универсален автомобил в ежедневието и при пътуване.

Мощен, динамичен, интелигентен.

Научете повече за Golf R

Golf R впечатлява не само с дизайна, но и по отношение на функционалността. Открийте подобрена производителност и многобройните му функции и превключете на истинско състезателно настроение.

Проверка на бисквитките ...
Golf R im Detailshot von der Vorderseite in schräger Ansicht mit Mann im Hintergrund.
Ansicht von oben von einer geöffneten Tür mit leuchtendem R-Logo am Boden von einem Golf R
Person hat eine Tragetasche mit R-Logo in der Hand und steht vor einem Golf R.
Проверка на бисквитките ...
Golf R im Detailshot von der Vorderseite in schräger Ansicht mit Mann im Hintergrund.
Ansicht von oben von einer geöffneten Tür mit leuchtendem R-Logo am Boden von einem Golf R
Person hat eine Tragetasche mit R-Logo in der Hand und steht vor einem Golf R.
Проверка на бисквитките ...
Golf R im Detailshot von der Vorderseite in schräger Ansicht mit Mann im Hintergrund.
Ansicht von oben von einer geöffneten Tür mit leuchtendem R-Logo am Boden von einem Golf R
Person hat eine Tragetasche mit R-Logo in der Hand und steht vor einem Golf R.
Шаси

Шаси – вашата спортна опора

Новият Golf R: Шаси 

Frau steht im Vordergrund und dahinter ist ein Mann seitlich an den Golf R in Heckansicht angelehnt mit Blick auf Meer.

За повече стабилност, комфорт при шофиране и по-добра стойка на пътя, Golf R разполага с различни функции, свързани със спортното окачване. Научете повече за Intelligent Driving Dynamics Manager, както и за опционалното адаптивно управление на шасито (DCC ) и индивидуалното ESC управление.

Понижено спортно окачване

Спортното окачване, което е понижено с 20 мм в сравнение със стандартната версия, се състои от преден мост MacPherson, заден мост с четири връзки и изключително стабилна 18-инчова спирачна система. Прогресивното кормилно управление също се използва стандартно. При маневриране и паркиране това значително намалява работата на кормилното управление. Така че трябва да променяте сцеплението си по-малко и следователно сте по-динамични на пътя.

Интелигентно управление на динамиката на шофирането

Driving Dynamics Manager се използва за координирано управление на електромеханичните функции на задвижването на четирите колела, електронното блокиране на диференциала и компонентите на страничната динамика на амортисьорите DCC по време на всяка маневра при шофиране. Регулирането на специфичното за колелото амортисьори осигурява особено пъргаво и прецизно управление.

Управлението на съединителя на сплитера на въртящия момент също може да се контролира съответно. Целенасочените спирачни интервенции от вътрешната страна на автомобила намаляват недозавиването в преходния и граничния диапазон. В същото време сцеплението се подобрява чрез увеличен заключващ въртящ момент в сплитера на въртящия момент за по-отклонено управление отзад.

Адаптивно управление на шасито DCC

Адаптивното управление на шасито DCC се предлага като опция в Golf R. Той реагира постоянно на пътната настилка или ситуацията на пътя и автоматично избира подходящата настройка за амортисьори за части от секундата. Вземат се предвид и процесите на спиране, управление и ускорение.

Индивидуално управление на електронната система за управление

При стартиране на Golf R, ESC винаги е активен като пълна система. Въпреки това, ESC може да бъде деактивиран и чрез менюто на автомобила и регулиран на два етапа. В режим "ESC Sport" праговете на ESC и праговете на приплъзване на ASR се увеличават, като по този начин се намалява интензивността на интервенцията. С изключения режим "ESC" опитните шофьори могат да деактивират ESC напълно за всички ситуации на пътя. Въпреки това, ако "Front Assist" и "Evasive Assist" са активирани, ESC може автоматично да се включи отново при спешни случаи.

Disclaimer от Volkswagen

Показаните на изображенията превозни средства могат да се различават в някои детайли от актуалните, предназначени за България доставки. Част от показаното представлява допълнително оборудване, което се доставя срещу доплащане. Всички посочени цени са необвързващо препоръчителни, некартелни и ориентировъчни цени, включващи 20 % ДДС и транспортни разходи. За допълнителна информация относно серийното и допълнителното оборудване, най-учтиво ви молим да се обърнете към най-близкия дилър на Volkswagen. Възможни са грешки и промени в цените.