За да получите ID. софтуерна версия 3.0 Over-the-Air, моля активирайте онлайн режима във Вашия автомобил. Ако ID. се намира в онлайн режим, по време на пътуване ще се свалят всички налични актуализации. Веднага след като ID. Software 3.0 е напълно изтеглен и готов за инсталиране, на инфотейнмънт дисплея ще се появи съобщение.
Изтеглянето и инсталирането на актуализацията не е съпътствано с допълнителни разходи.
1.) За да използвате възможностите на We Connect Start (всички автомобили произведени за българския пазар и доставени фабрично нови в България са с по-високия пакет We Connect Plus) Ви е необходим Volkswagen ID потребителски профил и и да се регистрирате с потребителско име и парола в портала We Connect Start. We Connect Start е отделен договор, сключван онлайн с Volkswagen AG. След получаване на автомобила имате на разположение 90 дни, в рамките на които да регистрирате Вашия ID. на myvolkswagen.net или в приложението We Connect ID. (налично в App Store и Google Play Store). Така ще използвате услугите на We Connect Start за цялата продължителност на удължения срок. Използването на мобилните онлайн услуги We Connect е възможно при наличието на интегрирана интернет връзка. Свързаните с това разходи за пренос на данни в рамките на мрежовото покритие на територията на Европа, се поемат от Volkswagen AG с изключение на уеб радио и WLAN-Hotspot. За използване на уеб радио и WLAN-Hotspot пакети с данни могат да бъдат закупени от външния партньор за мобилни услуги "Cubic Telecom" и използвани в зоната на мрежово покритие в много европейски страни. Обемът на данни на тези пакети могат да се използват от всички потребители и пътници. Информация за цените и страните с покритие може да намерите на https://vw.cubictelecom.com. Алтернативен вариант за използване на уеб радио и WLAN-Hotspot е посредством мобилно устройство (напр. смартфон) с възможност за приложение на WLAN-Hotspot функция. В този случай съответните услуги са достъпни само при наличие на съществуващ или отделно сключен договор за доставка на мобилни услуги между Вас и Вашия мобилен оператор и само в рамките на покритите на съответния мобилен оператор. Допълнителни разходи (напр. такси за роуминг) могат да възникнат в резултат на обмен на данни през интернет, особено когато използвате съответните услуги извън територията на покритие на мобилната мрежа, в зависимост от тарифата на Вашия мобилен оператор. За използване на безплатното приложение We Connect ID. App е необходим смартфон с подходяща операционна система iOS или Android и SIM карта с възможност за пренос на данни посредством съществуващи или отделно сключени договорни отношения с Вашия мобилен оператор. Наличието на посаните в пакета отделни услуги може да се различават в зависимост от оборудването, автомобила и пазара. Услугите са налични само за съответно договорения срок на договора и може да променят съдържанието си по време на неговата валидност. Допълнителна информация ще получите при на www.connect.volkswagen-we.com и при Вашия Volkswagen партньор. Информация за тарифните условия на мобилната услуги ще получите при Вашия мобилен оператор.
2.) Наличието на функционалностите след актуализацията зависи от пазара, модела и допълнителното оборудване и може да варира.
3.) Допълнително оборудване.
4.) Не е налично на всички пазари.
5.) Максимално възможна мощност на зареждане. Различните зарядни станции е възмождо да имат различно поведение на зареждане при една и съща мощност в кВт. В допълнение към кВт мощността на зарядната станция, максималният ток на зареждане също оказва влияние върху количеството енергия, което протича. Значение за максимално възможната мощност има и влиянието на температурата на средата и температурата на батерията, както и нивото на заряд.
6.) Зареждане с макс. 135 кВт мощност на зареждане с постоянен ток (DC) при вариант на батерията Pro и Pro Performance, съответно при температура на средата и батерията около 23°C и стартово ниво на заряд около 5%; напр. при Ionity станция.
7.) Поддържани езици за разговорни команди: немски, английски (US и GB), френски, италиански, испански, чешки, дачански, нидерландски, норвежки, полски, португалски, шведски
8.) Примерно представяне
9.) Предпоставки за осъществяването на Over-the-Air актуализацията са наличието на We Connect договор и Volkswagen ID профил. Функционирането на подобренията след актуализацията зависят от пазара, моделната година и допълнителното оборудване и може да се различават. За получаването на други актуализации трябва да е преминала актуализация ID. Software 2.4. Някои софтуерни актуализации се осъществяват само с посещение в сервиз и не могат да преминат Over-the-Air.
10.) Автомобилите с батерия <77 кВтч и фабрично инсталиран Software 2.3,
при доставка ще бъдат с вече повишена мощност на зареждане.
Автомобили с батерия <77 кВтч, които са получили или ще получат Software 2.3
актуализацията Over-the-Air, увеличаването на мощност на зареждане ще бъде налично
със Software 3.0 Over-the-Air.
Автомобили с батерия >=77 кВтч, при които Software 3.0 е инсталиран фабрично,
при доставка ще бъдат с вече повишена мощност на зареждане.
Автомобили с батерия >=77 кВтч с инсталирани всички софтуерни версии Software 3.0, ще получат покачване на мощността на зареждане със Software 3.0 Over-the-Air.
11.) В зависимост от допълнителното оборудване.
12.) След първата част на Over-the-Air актуализацията временно ще бъде възможно само гласово управление на английски и немски език. След преминаването на втората част на Over-the-Air актуализацията отново ще са достъпни всички езици, които са били на разположение и преди.
13.) Не е налично във всички страни и може да е част от допълнителното оборудване според модела и страната.