Вашият Tiguan Allspace разбира вашите команди.

Гласово управление

Комуникирайте още по-интуитивно с вашиия нов Tiguan Allspace: не отклонявайте погледа си от пътя и заявете вашите желание с фрази от всекидневната реч - с помощта на предлаганото като опция интуитивно гласово уплавление можете съвсем лесно да управлявате радиото, опционалната навигационна система или телефона. Без да се налага да използвате строго определени команди. Достатъчно е просто да кажете какво желаете. Системата ще ви разбере. С помощта на предлаганото като опция онлайн-гласово управление1) от We Connect Plus2) системата ще ви разбира дори още по-добре.

1) Онлайн-гласовото управление към момента е налично на следните езици:  Английски (GB и US), немски, испански, италиански, френски и чешки.

2) За да използвате услугите на We Connect е необходимо да притежавате Volkswagen ID потребителски профил и да се регистрирате в We Connect с валидни потребителско име и парола. В допълнение трябва да бъде сключен индивидуален онлайн договор с Volkswagen AG. За да можете да използвате услугите на We Connect Start през целия срок на договора, след първоначалната регистрация имате време от 90 дни, за да регистрирате автомобила на адрес myvolkswagen.net или в приложението We Connect ID. App (налично в App Store и Google Play Store).

Използването на онлайн услугите на We Connect Start става възможно посредством интегрирана интернет-връзка. Свързаните разходи за данни, направени в Европа, се поемат от Volkswagen AG в рамките на мрежовото покритие, с изключение на услугите  "Streaming & Internet". За използването на услугите  "Streaming & Internet"-Radio, както и на WiFi-Hotspot е възможно да бъдат начислени допълнителни пакети данни през "Cubic Telecom", които могат да се ползват на територията на множество държави в Европа в рамките на мрежовото покритие. Информация за цените и поддръжката на услугата можете да откриете на адрес vw.cubictelecom.com. Като алтернатива използването на услугите "Streaming & Internet" е възможно и през мобилно външно устройство (например смартфон) при налична възможност съответното устройство да бъде използвано като мобилен WiFi-Hotspot. В този случай изпълнението на услугите е възможно единствено при наличието между договор между вас и вашия доставчик на мобилни услуги и в рамките на мрежовото покритие на съответния оператор. При използване на пакети мобилни данни е възможно, в зависимост от вашия договор с мобилния ви оператор, и най-вече в чужбина, да бъдат начислени допълнителни такси (например при използване на роуминг).

За използването на безплатното приложение We Connect App е необходимо да имате съвместим модел смартфон с операционна система iOS или Android, както и SIM-карта с опция за пренос на данни и съответен договор между вас и вашия мобилен оператор. 

Наличието на описаните в пакетите услуги на We Connect и We Connect Plus може да варира в различните държави, както и да зависи от конкретния автомобил и неговото оборудване. Услугите са налични за съответния посочен в договора период от време и могат да бъдат променяни или прекратявани. Повече и по-подробна информация можете да откриете на адрес connect.volkswagen-we.com, както и при вашия дилър на Volkswagen. Информация за тарифите на мобилни услуги можете да откриете при вашия мобилен оператор.

Затвори
Меню
Затваряне на менюто
Затвори

Новият Tiguan Allspace

Автомобилът все още не се предлага за продажба.
Изображенията показват допълнително оборудване.

 

Автомобилът все още не се предлага за продажба.
Изображенията показват допълнително оборудване.

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип