Die gesamte Welt der digitalen Dienste und Services von Volkswagen bringt
Konnektivität im neuen Tiguan Allspace auf ein höheres Level: Optional bietet We
Connect Plus1) zusätzliche smarte Technologien.
Dazu gehört auch die intelligente Navigation, über die Sie nahezu in Echtzeit
aktuelle Verkehrsinformationen über Streckenänderungen erhalten oder sich vor
Verkehrsstörungen warnen lassen können. Dank Online-Routenberechnung reagieren Sie
flexibel auf veränderte Bedingungen und befinden sich dabei auf der bestmöglichen
Route. Die Online-Kartenaktualisierung sorgt dafür, dass Ihr Kartenmaterial auf dem
neuesten Stand bleibt. Und mit den topaktuellen Informationen zu Tankstellenpreisen
und freien Parkplätzen in Parkhäusern und auf öffentlichen Parkplätzen kommen Sie
noch entspannter an.
1) За да използвате услугите на We Connect е необходимо да притежавате Volkswagen ID потребителски профил и да се регистрирате в We Connect с валидни потребителско име и парола. В допълнение трябва да бъде сключен индивидуален онлайн договор с Volkswagen AG. За да можете да използвате услугите на We Connect Start през целия срок на договора, след първоначалната регистрация имате време от 90 дни, за да регистрирате автомобила на адрес myvolkswagen.net или в приложението We Connect ID. App (налично в App Store и Google Play Store).
Използването на онлайн услугите на We Connect Start става възможно посредством интегрирана интернет-връзка. Свързаните разходи за данни, направени в Европа, се поемат от Volkswagen AG в рамките на мрежовото покритие, с изключение на услугите "Streaming & Internet". За използването на услугите "Streaming & Internet"-Radio, както и на WiFi-Hotspot е възможно да бъдат начислени допълнителни пакети данни през "Cubic Telecom", които могат да се ползват на територията на множество държави в Европа в рамките на мрежовото покритие. Информация за цените и поддръжката на услугата можете да откриете на адрес vw.cubictelecom.com. Като алтернатива използването на услугите "Streaming & Internet" е възможно и през мобилно външно устройство (например смартфон) при налична възможност съответното устройство да бъде използвано като мобилен WiFi-Hotspot. В този случай изпълнението на услугите е възможно единствено при наличието между договор между вас и вашия доставчик на мобилни услуги и в рамките на мрежовото покритие на съответния оператор. При използване на пакети мобилни данни е възможно, в зависимост от вашия договор с мобилния ви оператор, и най-вече в чужбина, да бъдат начислени допълнителни такси (например при използване на роуминг).
За използването на безплатното приложение We Connect App е необходимо да имате съвместим модел смартфон с операционна система iOS или Android, както и SIM-карта с опция за пренос на данни и съответен договор между вас и вашия мобилен оператор.
Наличието на описаните в пакетите услуги на We Connect и We Connect Plus може да варира в различните държави, както и да зависи от конкретния автомобил и неговото оборудване. Услугите са налични за съответния посочен в договора период от време и могат да бъдат променяни или прекратявани. Повече и по-подробна информация можете да откриете на адрес connect.volkswagen-we.com, както и при вашия дилър на Volkswagen. Информация за тарифите на мобилни услуги можете да откриете при вашия мобилен оператор.
2) App-Connect обхваща технологиите Apple CarPlay™, Android Auto™ и MirrorLink®. За да се намали вероятността от отклоняване на вниманието на водача, по време на шофиране е възможно използването единствено на сертифицирани за целта приложения. Моля също така да имате предвид, че определени приложения не са съвместими с всяка от трите технологии, както и че предлагането на трите технологии e възможно да варира в зависимост от конкретната държава. Информация относно съвместимостта на различните модели смартфони можете да откриете на адрес www.volkswagen.de/mobiltelefon, а в допълнение за Apple CarPlay™ на адрес https://www.apple.com/de/ios/carplay/, за Android Auto™ на адрес https://www.android.com/intl/de_de/auto/ и за MirrorLink® на адрес https://mirrorlink.com/.