Подобрения в Head-up дисплея с добавена реалност

Новият софтуер добавя анимация към опционалния Head-up дисплей с добавена реалност (AR) при поздрава за посрещане. Освен това има допълнителни подобрения в надеждността и стабилността на функцията.

Head-up дисплеят с добавена реалност е част от опционалния инфотейнмънт пакет "Plus".
Обхватът на функциите зависи от различните допълнителни опции, като например Travel Assist и асистент за смяна лентата на движение "Side Assist", навигационна система и система за автоматичен контрол на дистанцията ACC.

Опционалният Head-up дисплей с добавена реалност може да проектира важна информация директно в зрителното поле на предното стъкло. Благодарение на технологията за разширена реалност (AR) виждате показанията на навигационните данни точно там, където трябва да се движите или да завиете. Така достигате до крайната си цел по-спокойно.

1.

1. ID.3: Разход на енергия в кВтч/100 км: комбиниран 15,2-17,7; CO2-емисии в г/км: комбинирани 0.
ID.4: Разход на енергия в кВтч/100 км: комбиниран 16,7-22,2; CO2-емисии в г/км: комбинирани 0.
ID.5: Разход на енергия в кВтч/100 км: комбиниран 16,5-22,2; CO2-емисии в г/км: комбинирани 0.
ID.Buzz: Разход на енергия в кВтч/100 км: комбиниран 20,6-24,6; CO2-емисии в г/км: комбинирани 0.
ID.Buzz Cargo: Разход на енергия в кВтч/100 км: комбиниран 20,7-24,6; CO2-емисии в г/км: комбинирани 0.

Данните за разхода на енергия и емисиите на CO2 са в диапазон според избраното оборудване на автомобила.

2. Пробег според WLTP:
WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) e световна хармонизирана тестова процедура за леки автомобили и представлява нов метод на тестване, по който се определя разходът на гориво на превозното средство. WLTP отчита не само различните пътни ситуации и скорости на движение, но и разликите във вариантите на оборудването и тегловите класове на превозните средства. Действителният пробег се различава в зависимост от стила на шофиране, скоростта,  допълнителното оборудване към автомобила, външната температура, броят на пътниците/натоварването и топографски характеристики.


Посочените стойности за разход на гориво и емисии на СО2 са получени по метода на измерване, предвиден в Регламент (ЕО) № 715/2007. Данните не се отнасят до конкретен автомобил и не са част от офертата, а служат единствено за сравнение между различните типове автомобили. Разходът на гориво и  емисиите на СО2 зависят не само от ефективното оползотворяване на горивото, респ. електроенергията в автомобила, но се влияят също така от стила на шофиране, спецификите на изминатата отсечка и други фактори от нетехнологично естество. Отклонения в стойностите на разхода, емисиите на СО2 и пробега могат да се получат по-специално от допълнително оборудване или аксесоари (напр. по-широки гуми, климатична система, багажник на покрива и т.н.), както и от стила на шофиране, скоростта, използването на допълнителни функции/консуматори на енергия, външната температура, броя на пътниците в автомобила, натоварването на автомобила, избрания режим на шофиране, топографията и т.н. Всички тези фактори оказват влияние върху параметри като например теглото, съпротивлението при търкаляне и аеродинамиката. Нормите за разход се изчисляват при CO2 емисиите г/км. 

3. Наличието на функционалностите след актуализацията зависи от пазара, модела и допълнителното оборудване и може да варира.  

4. Допълнително оборудване

5. Не е налично за всички пазари

Затвори
Меню
Затваряне на менюто
Затвори

ID. Software 3.1 Update

ID. Software 3.1 Update

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип