Изцяло нов дизайн.
Значителният скок в развитието на модела веднага се отразява в мощния и изчистен дизайн. Той запазва характерната ДНК на T-Roc, със своята наподобяваща на спортно купе задна част, и се възползва от 12 см по-голяма обща дължина спрямо предишния модел. Издължените му пропорции са основен елемент от динамичния дизайн на автомобила.
Дизайнът на светлините играе ключова роля в преосмислянето на стила на T-Roc. Новите LED фарове са свързани с осветеното в бяло лого на VW чрез тясна светлинна лента. Допълнително могат да се поръчат IQ.LIGHT – LED матрични фарове. Отзад също ще откриете LED лента с осветено в червено лого на VW.
Висококачествен интериор и най-добри в класа характеристики.
Интериорът също е значително подобрен и впечатлява с високото си качество, меки повърхности и иновативни технологии. Например, арматурното табло е покрито с иновативен текстил, който заедно с амбиентното осветление създава атмосфера, подобна на уютен салон. Новият T-Roc включва множество характеристики от по-големите модели Tiguan и Tayron – като например най-новата еволюционна стъпка в развитието на системата за контрол на шофирането, която позволява, наред с други неща, избор на профили на шофиране и регулиране на силата на звука. Също така новост за T-Roc и неговия клас е опционалният Head-Up дисплей, който прожектира важна информация като скорост или упътвания за навигация директно върху стъклото.
Повече място за до петима души.
Пространството в новия T-Roc е подходящо за дълги пътувания със семейството. Дори при наличие на хора с височина над 1,85 м, седящи отпред, пътници с подобен ръст могат удобно да се поберат на втория ред седалки - увеличението на дължината на новия T-Roc с 12 см оказва влияние и тук. Освен това, версията Style ще се предлага за първи път в T-Roc със седалка за водача ergoActive с електрическо регулиране по 14 начина и функция за масаж. Обемът на багажника е увеличен с 30 литра до 475 литра.
Технологичен трансфер чрез платформата MQB evo.
След Tiguan и Tayron, новият T-Roc е третият SUV на Volkswagen, базиран на най-новия еволюционен етап на модулната платформа за модели с напречен двигател MQB evo и по този начин се възползва от хардуерните и софтуерни разработки на тази платформа.
Това включва нов етап от развитието на Travel Assist. Той не само поддържа автоматична смяна на лентата, но може и да реагира още по-проактивно на ограниченията на скоростта или на отмяната им. За първи път новият T-Roc разполага и със системи като Park Assist Pro. Чрез функцията „Памет“ той може да паркира напълно самостоятелно на разстояния до 50 метра, както и да паркира и излиза от паркомясто чрез смартфон.
Като опция се предлага и системата за предупреждение при излизане, която може да предупреди пътниците, ако автомобили и велосипеди се приближават отзад, преди да бъде отворена някоя от вратите.
Системата мек хибрид е стандарт за всички версии.
Новият T-Roc ще бъде пуснат на пазара в Европа ексклузивно с иновативни хибридни бензинови турбодвигатели. Първоначално ще се предлагат два 48-волтови меки хибрида (1.5 eTSI) със 116 к.с. (85 кВт) и 150 к.с. (110 кВт). След тях ще се появят два напълно новоразработени задвижвания от типа пълен хибрид. Те също ще бъдат с предно задвижване. Подобно на своя предшественик, новият T-Roc отново ще се предлага и със задвижване на всички колела 4MOTION на по-късен етап – в комбинация с 2,0-литровия TSI, който в бъдеще ще се предлага и като мек хибрид (mHEV). Гамата ще се допълни и от T-Roc R в ролята си на най-мощен спортен вариант. Всички те са оборудвани със 7-степенна DSG трансмисия с двоен съединител.
T-Roc 1,5 eTSI (85 кВт/115 к.с.) — комбиниран разход на гориво 6,0–5,5 л/100 км; CO2-емисии: комбинирани 137–124 г/км, CO2-клас: E-D.
T-Roc 1,5 eTSI (110 kW/150 PS) — комбиниран разход на гориво 6,0-5,5 л/100 км; CO2-емисии: комбинирани 137–125 г/км, CO2-клас: E-D.