Жълт Volkswagen T-Roc R-Line заснет отгоре пред модерна бетонна сграда
Жълт Volkswagen T-Roc R-Line заснет отгоре пред модерна бетонна сграда
27.08.2025 г.

Световна премиера на новия T-Roc

Напълно новото второ поколение на бестселъра се отличава с изразителен дизайн и иновативни задвижвания. Висококачественият интериор включва преработен кокпит, екран на информационно-развлекателната система с диаметър до 33 см и амбиентно осветление, което създава уютна атмосфера. В допълнение, T-Roc предлага повече пространство в интериора и по-голям багажник. Нови асистиращи системи и технологии от по-високите класове допълват модела. Примери в тази насока са системите Travel Assist и Driving Experience Control. Предварителните продажби на новия T-Roc започват от втората половина на месец септември, когато ще се оповестят и цените в България, а пазарната премиера е планирана за ноември.

Изцяло нов дизайн.

Значителният скок в развитието на модела веднага се отразява в мощния и изчистен дизайн. Той запазва характерната ДНК на T-Roc, със своята наподобяваща на спортно купе задна част, и се възползва от 12 см по-голяма обща дължина спрямо предишния модел. Издължените му пропорции са основен елемент от динамичния дизайн на автомобила.

Дизайнът на светлините играе ключова роля в преосмислянето на стила на T-Roc. Новите LED фарове са свързани с осветеното в бяло лого на VW чрез тясна светлинна лента. Допълнително могат да се поръчат IQ.LIGHT – LED матрични фарове. Отзад също ще откриете LED лента с осветено в червено лого на VW.

Жълт Volkswagen T-Roc паркиран пред модерна сграда
Оранжев Volkswagen T-Roc в движение по мост с модерен двуцветен дизайн
Задна част на жълт Volkswagen T-Roc с ефектна LED светлинна лента и емблема Volkswagen
Жълт Volkswagen T-Roc паркиран пред модерна сграда
Оранжев Volkswagen T-Roc в движение по мост с модерен двуцветен дизайн
Задна част на жълт Volkswagen T-Roc с ефектна LED светлинна лента и емблема Volkswagen

Висококачествен интериор и най-добри в класа характеристики.

Интериорът също е значително подобрен и впечатлява с високото си качество, меки повърхности и иновативни технологии. Например, арматурното табло е покрито с иновативен текстил, който заедно с амбиентното осветление създава атмосфера, подобна на уютен салон. Новият T-Roc включва множество характеристики от по-големите модели Tiguan и Tayron – като например най-новата еволюционна стъпка в развитието на системата за контрол на шофирането, която позволява, наред с други неща, избор на профили на шофиране и регулиране на силата на звука. Също така новост за T-Roc и неговия клас е опционалният Head-Up дисплей, който прожектира важна информация като скорост или упътвания за навигация директно върху стъклото.

Модерен кокпит на Volkswagen T-Roc с дигитален дисплей и амбиентно осветление
Интериор на Volkswagen T-Roc с амбиентно осветление в синьо
Премиум спортни седалки с лого R и панорамен покрив във Volkswagen.
Централна конзола с бутон за избор на режим на шофиране „Comfort“ във Volkswagen.
Модерен кокпит на Volkswagen T-Roc с дигитален дисплей и амбиентно осветление
Интериор на Volkswagen T-Roc с амбиентно осветление в синьо
Премиум спортни седалки с лого R и панорамен покрив във Volkswagen.
Централна конзола с бутон за избор на режим на шофиране „Comfort“ във Volkswagen.

Повече място за до петима души.

Пространството в новия T-Roc е подходящо за дълги пътувания със семейството. Дори при наличие на хора с височина над 1,85 м, седящи отпред, пътници с подобен ръст могат удобно да се поберат на втория ред седалки - увеличението на дължината на новия T-Roc с 12 см оказва влияние и тук. Освен това, версията Style ще се предлага за първи път в T-Roc със седалка за водача ergoActive с електрическо регулиране по 14 начина и функция за масаж. Обемът на багажника е увеличен с 30 литра до 475 литра.

Жена на задната седалка на Volkswagen T-Roc с отворен панорамен покрив
Жена на задната седалка на Volkswagen T-Roc с отворен панорамен покрив

Технологичен трансфер чрез платформата MQB evo.

След Tiguan и Tayron, новият T-Roc е третият SUV на Volkswagen, базиран на най-новия еволюционен етап на модулната платформа за модели с напречен двигател MQB evo и по този начин се възползва от хардуерните и софтуерни разработки на тази платформа.

Това включва нов етап от развитието на Travel Assist. Той не само поддържа автоматична смяна на лентата, но може и да реагира още по-проактивно на ограниченията на скоростта или на отмяната им. За първи път новият T-Roc разполага и със системи като Park Assist Pro. Чрез функцията „Памет“ той може да паркира напълно самостоятелно на разстояния до 50 метра, както и да паркира и излиза от паркомясто чрез смартфон.

Като опция се предлага и системата за предупреждение при излизане, която може да предупреди пътниците, ако автомобили и велосипеди се приближават отзад, преди да бъде отворена някоя от вратите.

Мъж използва приложение за автоматично паркиране на електрически SUV Volkswagen ID.5.
Електрически SUV Volkswagen ID.5 паркира автономно пред модерен дом.
Мъж използва приложение за автоматично паркиране на електрически SUV Volkswagen ID.5.
Електрически SUV Volkswagen ID.5 паркира автономно пред модерен дом.

Системата мек хибрид е стандарт за всички версии.

Новият T-Roc ще бъде пуснат на пазара в Европа ексклузивно с иновативни хибридни бензинови турбодвигатели. Първоначално ще се предлагат два 48-волтови меки хибрида (1.5 eTSI) със 116 к.с. (85 кВт) и 150 к.с. (110 кВт). След тях ще се появят два напълно новоразработени задвижвания от типа пълен хибрид. Те също ще бъдат с предно задвижване. Подобно на своя предшественик, новият T-Roc отново ще се предлага и със задвижване на всички колела 4MOTION на по-късен етап – в комбинация с 2,0-литровия TSI, който в бъдеще ще се предлага и като мек хибрид (mHEV). Гамата ще се допълни и от T-Roc R в ролята си на най-мощен спортен вариант. Всички те са оборудвани със 7-степенна DSG трансмисия с двоен съединител.

Проверка на бисквитките ...

T-Roc 1,5 eTSI (85 кВт/115 к.с.) — комбиниран разход на гориво 6,0–5,5 л/100 км; CO2-емисии: комбинирани 137–124 г/км, CO2-клас: E-D.

T-Roc 1,5 eTSI (110 kW/150 PS) — комбиниран разход на гориво 6,0-5,5 л/100 км; CO2-емисии: комбинирани 137–125 г/км, CO2-клас: E-D.