За най-доброто възможно потребителско изживяване:
Този сайт използва "бисквитки“ за най-доброто възможно потребителско изживяване. Ако останете на страницата, Вие се съгласявате с използването на "бисквитки" (безусловно необходими "бисквитки"). "Бисквитките", за които е необходимо съгласие (аналитични "бисквитки", функционални "бисквитки", "бисквитки" за персонализирано съдържание) се използват само след тяхното активиране. Ако сте съгласни с използването на "бисквитки", идентификационните данни ще се обработват от нашите партньори (доставчици на "бисквитки" и доставчици на ИТ услуги). Отговорен за този уебсайт и "бисквитките" е Порше БГ ЕООД. Допълнителна информация за използваните "бисквитки" и тяхното деактивиране може да намерите в нашата
Активиране на всички бисквитки
Затваряне на менюто
Затвори

Volkswagen Сервиз Спасяване и помощ при злополука

Пътното движение и броят на превозните средства по пътищата нараства все повече. Дори и най-доброто застраховане не може да предотврати злополуките. С нашата помощ ще намерите най-важната информация за правилното поведение на мястото на злополуката.

Правилно поведение при злополука

1. Обезопасяване на мястото на злополуката

Включете аварийните светлини, облечете сигнална жилетка (съхранявайте я винаги в купето на автомобила!), след това поставете сигналния триъгълник (виж точка 2). Правилното обезопасяване на мястото на злополуката е много важно. То защитава ранените, спасителите и предпазва от последващи злополуки. Поради това първо обезопасете, след това помогнете!

2. Поставяне на сигнален триъгълник

  • на автомагистрали приблизително 250 м
  • на пътища приблизително 150 м
  • в околността на селища приблизително 50 м
  • отстояние от края на пътното платно приблизително 1 м

3. Изведете пътниците от опасната зона

4. При ранени пътници задължително спазвайте следните точки:

Оказване на първа помощ - вземете незабавно животоспасяващи мерки. Уведомете спасителната служба и полицията!

Едно обаждане трябва да съдържа като информация петте К.

  • Кой се обажда?
  • Какво се е случило?
  • Колко ранени има?
  • Къде се намира мястото на злополуката?
  • Кога се е случило?
  • Номер за спешно обаждане: 112

Предприемете по-нататъшно обгрижване на ранените.

Пепубликанската пътна мрежа, в това число и по автомагистралите, пътуващите могат да подадат сигнал на Спешен телефон 112, в Ситуационния център на Агенция "Пътна инфраструктура" на телефон: 0700 130 20, или чрез мобилното приложение LIMA.

Сигналите се приемат и обработват от дежурни служители в Ситуационния център на агенцията.

5. Какво да се прави при материални щети?

  • Задължително предайте на другия участник в злополуката Вашите документи на автомобила за проверка.
  • Съставете протокол за злополуката с другия участник и подпишете двустранно (без признаване на вина, а представяне на обстоятелствата на злополуката за по-бързо уреждане на щетите).

6. Доказателствен материал

  • Фотографирайте мястото на злополуката.
  • Ако има автомобили, запишете техните регистрационни номера.

7. Гаранция за мобилност

Всички подробности за гаранцията за мобилност на Volkswagen

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип