Меню
Затваряне на менюто
Затвори

4.3.2020 Премиера на новите Golf GTI, GTE и GTD

Спортните икони на Volkswagen навлизат в дигиталната ера

Три нови версии на Golf, три различни характера.

Бензин, хибрид и дизел. Golf GTI* и частично електрическия Golf GTE* вече са с една и съща мощност; Golf GTD* е изключително ефективен и икономичен на дълги разстояния.

Нарастващ пазарен дял. Над 15% от европейските продажби на  осмото поколение на Golf ще бъдат автомобили от версиите GTI, GTE и GTD.

Innovision Cockpit. Golf GTI, GTE и GTD без изключение ще се предлагат с арматурно табло с цифрови контролни прибори и инфотейнмънт система с 10-инчов екран.

Винаги онлайн. Услугите We Connect дават възможност за стрийминг, интернет радиостанции и други онлайн предимства и удобства на борда на GTI, GTE и GTD.

Пулсът на дигиталния свят. Новият старт-стоп бутон пулсира в червена светлина преди стартиране на двигателя.

Завладяващ дизайн. Нови брони, нов спойлер на покрива, нов дифуьор в задната част и нови надписи.

Светлина вместо хром. Golf GTI, GTE и GTD ще се отличават за първи път с включена в стандартното оборудване осветена лайстна на радиаторната решетка.

X-образни LED елементи. Пет характерно разположени LED елементи оформят светлините за мъгла в броните (oпция).

*Близък до серийното производство прототип

Golf GTI

Осмото поколение на една икона. Новият Golf GTI е чист, ефективен, високотехнологичен компактен спортен автомобил за дигиталната ера.

Бензинов турбодвигател. Двигателят на GTI развива максимална мощност 180 кВт (245 к.с.) и задвижва неповторимия оригинал в класа на компактните спортни автомобили.

По-бърза смяна на предавките. Нова DSG трансмисия с технология "shift-by-wire" осигурява уникални характеристики на новия Golf GTI.

Стилни и мощни светлини. LED фарове и LED задни комбинирани светлини, индиректно вътрешно и външно осветление (вътрешно с GTI режим).

GTI привличане. Отворена предна броня с аеродинамични GTI детайли и решетка тип пчелна пита, GTI дифузор в задната част с ауспухови тръби отляво и отдясно.

Елементи от моторните спортове. Страхотните черни прагове образуват една линия с предния спойлер и дифузора в задната част.

GTI волан. Нов мултифункционален спортен волан със сензорни бутони, перфорирана кожена облицовка и GTI гривна в хром/червено.

GTI за новото време. Digital Cockpit с цифрови контролни прибори и индиректно вътрешно осветление в 30 цвята включително и специален GTI режим.

Golf GTE

Eлектрифициран спортен модел. Новият спортен plug-in хибриден модел съчетава устойчивите технологии за електрическо задвижване с впечатляваща динамика на пътя.

Бензинов турбодвигател в съчетание с електромотор. Разполагащият с мощност от 180 кВт (245 к.с.) Golf GTE достига динамичните характеристики на Golf GTI.

Нулево ниво на локалните емисии. Акумулаторната батерия с увеличен с 50% енергиен капацитет (13 кВтч) удължава автономния пробег на електричество до около 60 километра.

Потегляне на електрическа тяга. Спортното plug-in хибридно задвижване в Golf GTE потегля изцяло на електричество и с нулеви емисии.

Превантивно управление на хибридната система. Усъвършенстваната електроника на GTE се съобразава с данните от GPS и маршрута на навигацията при управление на силовия тракт.

IQ.DRIVE (опция). Travel Assist подкрепя водачите на Golf GTE с активно управление, ускорение и спиране (при скорост на движение до 210 км/ч).

GTE - забележителни детайли. При GTE няма видими ауспухови тръби (при GTI тръбите са отляво и отдясно, при GTD сдвоените тръби са отляво).

GTE контролни прибори. Екраните на Digital Cockpit и инфотейнмънт системата показват специфични за GTE данни за разхода и автономния пробег.

Golf GTD

Спортист за дълги разстояния. Високото ниво на енергийна ефективност на двигателя на новия GTD позволява много продължителен пробег без зареждане.

Турбодизелов двигател. 147 кВт (200 к.с.) максимална мощност и 400 Нм максимален въртящ момент - това са основните характеристики на най-мощния Golf с TDI двигател.

Двоен SCR катализатор. Двойното дозиране на добавката от карбамид значително намалява емисиите на азотни окиси (NOx) на двигателя TDI в сравнение с агрегата в предходното поколение на модела.

Стандартна автоматична трансмисия. Новият GTD излиза на пазара с включена в стандартното оборудване 7-степенна трансмисия с два съединителя (DSG).

Стандартни предни LED светлини. GTD предлага и опция за осветен елемент в радиаторната решетка, който прелива в предните LED светлини.

GTD излъчване. Радиаторна решетка със структура тип пчелна пита, червени спирачни апарати, осветена радиаторна решетка и пулсиращ в червена светлина стартов бутон.

GTD интериор. Индиректното осветление в 30 цвята и новият Digital Cockpit създават допълнителна GTD атмосфера.

Дигитализиран GTD. Нови сензорни екрани, сензорни панели за управление с плъзгане и "shift-by-wire" управление на трансмисията (с GTD характеристики).

 

Един автомобил се превръща в икона, когато неговата стилистична ДНК и характер се запазят ярки, трайни и разпознаваеми в продължение на десетилетия. За една емблематична икона е също толкова важно постоянно да представя нови и свежи идеи, за да се справя с предизвикателствата на новото време - така, както го прави Golf GTI. Вече 44 години Volkswagen непрекъснато преоткрива и преражда тази икона в класа на спортните компактни автомобили, съхранявайки оригиналната концепция поколение след поколение. Сега своя пазарен дебют отбелязва осмата генерация на Golf GTI - с изцяло нов дизайн и последната дума на технологиите, напълно дигитализиран и свързан с глобалната мрежа и околния свят. Изцяло нов Golf GTI, готов да посрещне предизвикателствата на нашата модерна епоха. Първото поколение на Golf от 1976 година отдавна еволюира в цяла гама от различни по характер модели. Неговият пример бе последван през 1982 година от първия Golf GTD с турбодизелов двигател, а през 2014 година и от първия Golf GTE, който използва plug-in хибридно задвижване. Затова е напълно заслужено новите Golf GTD и Golf GTE да отбележат световните си премиери заедно стази на новия Golf GTI. Три варианта на Golf, три различни характера, три ефективни и чисти задвижващи системи, обединени под една обща философия по отношение на дизайна и оборудването.

GTI. Новият Golf GTI е динамичен, сериозен, ефективен и високотехнологичен компактен спортен автомобил за дигиталната ера с мощност 180 кВт (245 к.с.).

GTE. Със своята системна мощност от 180 кВт, новият Golf GTE е също толкова мощен, колкото и Golf GTI. Хибридната система на задвижването е създадена за постигане на висока спортна динамика и съчетава екологичната устойчивост и възможността за изминаване на пробег от около 60 километра с нулеви локални емисии на електрическото задвижване със страхотни динамични показатели и динамика на пътя.

GTD. Новият Golf GTD е истински маратонски атлет с превъзходно представяне  на дълги разстояния. Освен това той използва един от екологично най-чистите дизелови двигатели на планетата - не на последно място благодарение на системата за третиране на отработилите газове с двойно дозиране на добавка от карбамид. При този вариант максималната мощност от 147 кВт (200 к.с.) е съчетана с изключително висок автономен пробег с едно зареждане на резервоара.

 

ВЪНШНО ОФОРМЛЕНИЕ

Динамичен дизайн на предната част. Дизайнът на новите спортни варианти на осмото поколение на Golf излъчва неподправена харизма. Стандартните LED фарове са разположени ниско и заедно с радиаторната решетка оформят едно забележително цяло. Впечатление отпред прави също тясната линия, преминаваща по цялата широчина в горната част, близо до ръба на предния капак - червена в случая на GTI, синя при GTE и сребриста при GTD. Всички те са ярки и емблематични за модела елементи също като червената рамка на радиаторната решетка на първия Golf GTI. Когато дневните светлини се включат при приближаване на водача с ключа (опция), червената, синята или сребърната линия се допълва съответно от светлинна LED лента във фаровете. За първи път като стандартно оборудване  се предлага и осветление на радиаторната решетка като своеобразно продължение на LED лентата. По този начин се постига напълно новото, но впечатляващо характерно и неповторимо излъчване в дизайна на предните светлини на Golf GTI, GTE и GTD. Друга впечатляваща и уникална за новите модели характеристика е традиционно внушителният по размер въздушен отвор в долната част на предницата с решетка тип пчелна пита. Отвън решетката е допълнена от черна рамка с поразителен дизайн с криловидно оформление в страничните части. Сред отличителните черти на новия GTI са и опционалните светлини за мъгла, които вече са интегрирани в решетката на въздушния отвор и имат X-образна форма.

Страхотен страничен силует. Страничната част впечатлява с привличащите погледа стандартни 17-цолови алуминиеви джанти Richmond, които се предлагат само при новия GTI. При желание на клиента, моделът може да се оборудва допълнително и с 18 или с 19-цолови джанти. Спирачните апарати при всички нови спортни модели Golf са оцветени в червено, а GTI и GTD носят и декоративни емблеми със съответния надпис отстрани на предните калници. При GTE този елемент липсва, но вместо това при него има допълнителен капак за зареждане на акумулаторната батерия с електричество от страната на пътника. И трите модела се отличават с по-широки, аеродинамични прагове на вратите в черно, както и с подобен на този при състезателните автомобили дизайн на предния спойлера. Погледнати отстрани, формата на праговете хармонично прелива в спойлера отпред и дифузора в задната част на каросерията. Линията на покрива в задния край на силуета се удължава елегантно от индивидуално оформения спойлер. Най-изразителният елемент в дизайна на страничната част на каросерията обаче продължава да бъде оформлението на масивната задна странична колона на покрива, която е сред най-ярките белези при всички версии на Golf. Тя придава визуален устрем напред на каросерията и пренася емблематичните очертания на силуета на оригиналния Golf и GTI в модерната ера.

Превъзходно оформена задна част. Новият Golf има добре изразени, мощни "рамене" в зоната на задните калници и впечатляващ дизайн на задницата. Това личи особено ярко при новите спортни модели, които са оборудвани стандартно с LED задни светлини. Надписите GTI, GTE и съответно GTD вече са разположени централно под емблемата на Volkswagen, а не от страната на водача, както беше преди. Спойлерът на покрива е издължен назад и се слива с черния кант около задното стъкло, което придава на Golf GTI, GTE и GTD още по-ниска и мощна стойка от останалите версии в гамата на осмото поколение на Golf. Новите варианти се отличават от другите и по спортния дифузор най-отдолу, както и помежду си по разположението на изпускателните тръби - при GTI двете тръби са разположени в двата края отляво и отдясно, при GTD тръбите са сдвоени и разположени отляво, а при GTE няма видими изпускателни тръби.

ДИЗАЙН НА ИНТЕРИОРА

Динамичен почерк. Още в момента на премиерата на първия Golf GTI, атмосферата в купето на този модел може да се сравни с чифт дънки, които ви пасват идеално по мярка. Още от самото начало дизайнерите на Volkswagen създават ярък динамичен стил, изграден с помощта на редица характерни детайли в интериора - спортният волан с три сребристи двойни спици и вдлъбната емблема с изображение на герба на Wolfsburg, ръкохватката на скоростния лост във формата на черна топка за голф, спортните седалки GTI, тапицирани в десен тартан и странични опори в черно - всички те отдавна се считат за истински шедьоври и класика в автомобилния  дизайн.

Поклон към миналото и поздрав към бъдещето. Въпреки че инженерите на Volkswagen са разширили до безпрецедентно равнище дигиталните и мрежовите възможности на осмото поколение на Golf, а с него и на версиите GTI, GTE и GTD, за да гарантират успешното бъдещо развитие на гамата, в интериора на новия модел могат да бъдат открити и много от характерните детайли на оригинала.  Разбира се, класическият спортен волан се е превърнал в изцяло нов мултифункционален кожен спортен волан с сензорни панели за управление на функциите и опционален бутон за контрол на системата Travel Assist, която може да асистира водачите на новите мощни варианти на Golf чак до достигане на скорост от 210 км/ч. Трите сребристи спици на волана са запазени, като вътрешността на централната спица при версията GTI е изпълнена в червено, докато при GTE и GTD декоративното покритие е съответно синьо и сребристо. Доказалото се през годините класическо оформление на спортните седалки с кариран десен на тапицериите също е запазено. Новият кариран мотив в сиво и черно се нарича Scalepaper, а шевовете са червени при GTI, сини при GTE и светлосиви при варианта GTD. Червен, син и черен цвят са  използвани и за всички декоративни шевове и кантове в зависимост от конкретния модел.

Страхотен страничен силует. Страничната част впечатлява с привличащите погледа стандартни 17-цолови алуминиеви джанти Richmond, които се предлагат само при новия GTI. При желание на клиента, моделът може да се оборудва допълнително и с 18 или с 19-цолови джанти. Спирачните апарати при всички нови спортни модели Golf са оцветени в червено, а GTI и GTD носят и декоративни емблеми със съответния надпис отстрани на предните калници. При GTE този елемент липсва, но вместо това при него има допълнителен капак за зареждане на акумулаторната батерия с електричество от страната на пътника. И трите модела се отличават с по-широки, аеродинамични прагове на вратите в черно, както и с подобен на този при състезателните автомобили дизайн на предния спойлера. Погледнати отстрани, формата на праговете хармонично прелива в спойлера отпред и дифузора в задната част на каросерията. Линията на покрива в задния край на силуета се удължава елегантно от индивидуално оформения спойлер. Най-изразителният елемент в дизайна на страничната част на каросерията обаче продължава да бъде оформлението на масивната задна странична колона на покрива, която е сред най-ярките белези при всички версии на Golf. Тя придава визуален устрем напред на каросерията и пренася емблематичните очертания на силуета на оригиналния Golf и GTI в модерната ера.

Превъзходно оформена задна част. Новият Golf има добре изразени, мощни "рамене" в зоната на задните калници и впечатляващ дизайн на задницата. Това личи особено ярко при новите спортни модели, които са оборудвани стандартно с LED задни светлини. Надписите GTI, GTE и съответно GTD вече са разположени централно под емблемата на Volkswagen, а не от страната на водача, както беше преди. Спойлерът на покрива е издължен назад и се слива с черния кант около задното стъкло, което придава на Golf GTI, GTE и GTD още по-ниска и мощна стойка от останалите версии в гамата на осмото поколение на Golf. Новите варианти се отличават от другите и по спортния дифузор най-отдолу, както и помежду си по разположението на изпускателните тръби - при GTI двете тръби са разположени в двата края отляво и отдясно, при GTD тръбите са сдвоени и разположени отляво, а при GTE няма видими изпускателни тръби.

 

 

Готов за модерната ера. Цифровото арматурно табло Innovision Cockpit се включва още при отваряне на вратите на Golf GTI, GTE и GTD. Innovision Cockpit  представлява хармонична комбинация от върховата версия на 10,25-инчовия екран на Digital Cockpit (блокът цифрови контролни прибори пред водача) и 10-инчовия екран на навигационна система, като визуалното и функционално съчетание на двата екрана създава принципно нова, цялостна дигитална архитектура. Индиректното осветление, което също е част от стандартното оборудване, обгръща както екраните, така и всички други осветени площи в интериора (арматурното табло, облицовките на вратите, отделението за съхранение на вещи с интерфейс за мобилен телефон и пространството за краката) с мека светлина с възможност за индивидуална конфигурация в 30 цвята. По този начин се създава изцяло нова атмосфера и индивидуално, строго специфично усещане при трите версии GTI, GTE и GTD. Golf GTI, който е оборудван стандартно с 6-степенна ръчна предавателна кутия, вече има чисто нова GTI топка на скоростния лост. За GTI се предлага и опционална автоматична 7-степенна трансмисия с двоен съединител (DSG), а GTD се предлага изключително и само с тази DSG трансмисия. Версията GTE на свой ред използва 6-степенна DSG, специално разработена за работа в комбинация с хибридното задвижване. При моделите, оборудвани с DSG, предавките по принцип се сменят чрез технология "shift by wire" без механична връзка между трансмисията и скоростния лост, а самият лост на DSG е специфично оформен и проектиран специално за целта. Стандартният start/stop бутон за стартиране и изключване на системите за  задвижване на трите нови спортни версии на Golf също е нещо специално - след отваряне на вратите, той започва да пулсира в червена светлина до момента на стартиране на задвижващата система.

СТАНДАРТНО ОБОРУДВАНЕ

Базово оборудване. Всички версии от новото поколение на Golf са оборудвани стандартно с най-новите асистиращи системи, включително система за поддържане на лентата на движение Lane Assist, система Front Assist с функция за автономно аварийно спиране Autonomous Emergency Braking и разпознаване на пешеходци Pedestrian Monitoring, електронен блокаж на диференциала XDS и система Car2X за локална комуникация с другите превозни средства и пътната инфраструктура. В стандартното оборудване са включени и цифрови контролни прибори и инфотейнмънт система, осигуряващи работата на предлаганите при новите модели мобилни онлайн услуги и функции We Connect и We Connect Plus. Мултифункционален волан, еднозонова автоматична климатична инсталация (Climatronic), система за комфортно стартиране Press & Drive, Bluetooth подготовка за свързване на мобилен телефон, LED фарове, LED задни светлини, LED дневни светлини, LED светлини за четене и два USB-C входа - цялото това оборудване е разширено значително при новите GTI, GTE и GTD.

 

Разширено оборудване. Във външността на новите версии, описаното дотук оборудване се допълва от 17-цолови алуминиеви джанти, характерно оформление на предната част, оребрен заден дифузор, спойлер на покрива с типичен за тези версии дизайн, лога и надписи на съответната версия, индивидуални за трите варианта изпълнения на изпускателните тръби, оцветени в червено спирачни апарати и разширени прагове. Функционалното оборудване включва спортно окачване (само GTI и GTD; намален с 15 мм клиренс), блокаж на диференциала на предния мост, звуков актуатор и система за комфортен достъп и стартиране Keyless Access със свързаните с нея светлинни функции. В оформлението на интериора, върховата версия на блока цифрови контролни прибори Digital Cockpit (с множество възможности за конфигурация на екрана) и 10-инчовият екран на навигационната система на арматурното табло се сливат в хармонично цяло, формирайки Innovision Cockpit. Цветовото и графичното оформление на блока Digital Cockpit отговарят на съответната версия на новия Golf. При редица други детайли като част от външното оборудване например, Golf GTI, GTE, GTD също се отличават един от друг със специфичните за съответната задвижваща система цветове - червено (GTI), синьо (GTE) и сребристо (GTD). При всички тех педали са изработени от неръждаема стомана.

ЗАДВИЖВАЩИ АГРЕГАТИ

GTI с бензинов турбодвигател. Новият Golf GTI се задвижва от 2,0-литров двигател със система за принудително пълнене с турбокомпресор (EA888 evo4), максимална мощност 180 кВт (245 к.с.) и максимален въртящ момент 370 Нм. Стандартно четирицилиндровият двигател е съчетан с 6-степенна ръчна предавателна кутия (MQ350), а като опция се предлага 7-степенна DSG трансмисия с два съединителя (DQ381 DSG).

GTE с plug-in хибридно задвижване. Рlug-in хибридното задвижване на Golf GTE по същество е комбинация от 1,4-литров бензинов двигател със система за принудително пълнене с турбокомпресор (EA211 TSI) и максимална мощност 110 кВт (150 к.с.), хибриден модул с тягов електродвигател (85 кВт), 6-степенна трансмисия DSG (DQ400e) и новоразработена  литиево-йонна акумулаторна батерия. Системата осигурява обща максимална мощност от 180 кВт (245 к.с.) и системен максимален въртящ момент от 400 Нм, а в сравнение с предходния модел автономният пробег на електричество е увеличен значително и вече достига около 60 километра. Инженерите на Volkswagen са постигнали това увеличение на пробега без локални емисии с успешна работа в две основни насоки - подобряване на  аеродинамичните показатели на Golf и увеличаване на енергийния капацитет на акумулаторната батерият с 50% до актуалните 13 кВтч. Новото поколение на GTE може да движи със скорост до 130 км/ч в изцяло електрически режим с нулеви локални емисии. При наличие на достатъчен заряд в акумулаторната батерия, Golf GTE винаги стартира във изцяло електрически режим E-MODE. Plug-in хибридното задвижване преминава автоматично в хибриден режим, в случай че нивото на заряд на батерията спадне под определено равнище или ако скоростта на движение надхвърли 130 км/ч. При движение в хибриден режим, водачът има възможност да използва трите логични символа в менюто на екрана на инфотейнмънт системата, за да поддържа нивото на заряд в акумулаторната батерия (знак за равенство "="), да го увеличава (стрелка нагоре "Ù") или го намалява до определено ниво (стрелка надолу "Ú"). По този начин можете да използвате изцяло електрическа енергия с нулеви емисии за движение в градската зона в крайната точка на маршрута - ако е необходимо, дори и при пътуване на по-дълги разстояния.

Ако навигационната система е в активен режим на водене по зададен маршрут, системата за управление на заряда в акумулаторната батерия отчита превантивно профила на пътя и топографските данни, за да гарантира, че зададеното от водача ниво на заряд ще бъде налице при достигане на крайната цел на пътуването. В рамките на този процес използването на съхранената в акумулаторната батерия енергия се адаптира въз основа на данните за маршрута, за да се постигне оптимален автономен пробег за движение на изцяло електрическа тяга.

 

GTD с дизелов турбодвигател. Подходящият за пътуване на дълги разстояния спортен модел разполага с 2,0-литров четирицилиндров турбодизелов двигател (TDI) с максимална мощност 147 кВт (200 к.с.). Двигателят на Golf GTD (серия EA288 evo) осигурява впечатляващо висок максимален въртящ момент от 400 Нм още при много ниски обороти на двигателя TDI. Както при всички останали дизелови двигатели с турбокомпресор в новия Golf, GTD използва свръхмодерни мерки за третиране на отработилите газове с два последователно свързани SCR (селективна каталитична редукция) катализатора. Новата високотехнологична SCR система с двойно впръскване на добавката от карбамид AdBlue спомага за значително намаляване на емисиите на азотни окиси в сравнение с предходната версия на модела. Volkswagen предлага Golf GTD със 7-степенна предавателна кутия DSG с двоен съединител (DQ381 DSG) като стандартно оборудване.

ХОДОВА ЧАСТ

Повишен комфорт и динамика на пътя. Инженерите на Volkswagen са разработили и усъвършенствали ходовата част на новите Golf GTI, GTE и GTD, използвайки комбинацията от предно окачване тип McPherson и многозвенна схема на задния мост. За първи път при новите спортни версии се използва и новата система за контрол на динамиката на пътя Vehicle Dynamics Manager. Системата контролира както функцията за блокиране на предния диференциал XDS, така и компонентите за контрол на страничните колебания на каросерията на амортисьорите с регулируеми характеристики на работа (система DCC като опция). По този начин диапазонът за настройки между режимите за максимален комфорт и максимална динамика значително се разширява, а резултатът се изразява в много по-добре изразена динамика на пътя.

 

 

 

Адаптивен контрол на окачването DCC. Адаптивната система за контрол на окачването DDC адаптира в реално време характеристиките на работа на ходовата част с условията на пътя, настилката и стила на шофиране, отчитайки влиянието на различни фактори като отклонението на волана и режимите на спиране и ускорение. Задавайки желания режим на движение, водачът може да промени поведението на автомобила и да ограничи колебанията на каросерията. Системата изчислява необходимата за целта намеса за всяко колело и регулира работата на четирите амортисьора в рамките на части от секундата. По този начин DCC и системата за контрол на динамиката на пътя Vehicle Dynamics Manager осигуряват възможно  най-добрия комфорт на возене и идеално поведение на пътя във всяка ситуация. При последното поколение на DCC възможностите за индивидуални настройки могат да се разширят в допълнение към установените режими COMFORT, ECO и SPORT с помощта на режима INDIVIDUAL. При него водачът да зададе прецизно и да запамети свой личен профил от настройки с помощта на цифров плъзгач. В режим COMFORT купето се изолира възможно най-добре от въздействието на контакта с пътната настилка с цел постигане на максимален комфорт на возене. Режимът SPORT от двуга страна предлага разширени възможности за настройка с максимално стегната работата на амортисьорите за постигане на минималните колебания на каросерията и изключително директните реакции на управлението, характерни за неподправеното динамично поведение на спортни модели като новите GTI, GTD и GTE.

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип