Меню
Затваряне на менюто
Затвори

Volkswagen бизнес класа: Световна премиера на изцяло обновения Passat Variant

Volkswagen бизнес класа: Световна премиера на изцяло обновения Passat Variant

  • Volkswagen представя новото поколение с ориентиран към подобряване на аеродинамиката дизайн, висококачествени материали и ефективни двигатели
  • Две нови plug-in хибридни задвижвания осигуряват пробег в електрически режим около 100 км и за първи път - бързо DC зареждане  с  капацитет  до  50 kW
  • Кокпит с големи дисплеи и разбираема структура на менюто, разработена в отговор на обратната връзка от клиенти на
  • Отличен комфорт при пътуване благодарение на щедро пространство, ефективна шумоизолация, нови седалки и опционално адаптивно управление на шасито DCC Pro³.

На световната премиера Volkswagen разкри първите снимки и факти за изцяло обновения Passat. Фокусът е върху аеродинамичния дизайн, новите високоефективни задвижвания, високото качество на материалите и множество нови технологии. Само след няколко дни автомобилът ще бъде показан пред публика за първи път на IAA Mobility в Мюнхен (5-9 септември 2023 г.). Новият Passat ще бъде пуснат на пазара като мултифункционално комби през първото тримесечие на 2024 г. С повече от 34 милиона продадени бройки по целия свят, Passat е най-продаваният Volkswagen за всички времена след Golf и веднага след Beetle. Изцяло нов, но типичен  Passat.

Изчистен и мощен - дизайнът е типичен Passat, категорично заявен Volkswagen, и все пак нов във всяко отношение. Ориентирана изцяло към клиентите гама от три нови plug-in и меки хибридни задвижвания и пет версии на бензинови и дизелови двигатели с турбокомпресори се характеризира с ефективност. Обезшумен  и  просторен, Passat Variant предлага  изключителен комфорт на пътуване и ще бъде предлаган опционално с адаптивен контрол на окачването  (DCC Pro) и новите седалки ergoActive³ (с пневматичен точков масаж). Дигитализираният кокпит е с интуитивен изцяло обновен интерфейс и добавени функции. Новият Passat може  опционално с да паркира   независимо , както и да изминава големи разстояния с в режим на асистирано шофиране.

Две нови plug-in хибридни задвижванияКай Грюниц, член на Управителния съвет на марката, отговарящ за техническото развитие, казва: "Най-новият еволюционен етап на модулната напречна матрица (MQB evo) формира изключително иновативната техническа основа на деветото поколение на Passat. Благодарение оптимизацията на разходите за MQB evo, в следствие на мащаба, Volkswagen отново направи възможно демократизирането на множество високотехнологични разработки, от които да се възползват повече хора". Двете изцяло нови  plug-in хибридните задвижвания (eHybrid) със системни мощности съответно 150 kW (204 PS)¹ и 200 kW (272 PS)¹са перфектен пример за това. В съчетание с нова батерия с капацитет 19.7 kWh, автономния електрически пробег е около 100 км². Това прави новия Passat Variant перфектен електромобил за всеки ден. Допълнително улеснение е краткото време за зареждане, тъй като батерията може да бъде зареждана на АС зарядни станции с 11 kW, за разлика от предишните 3.6 kW. Passat Variant eHybrid може дори да бъде зареждан с до 50 kW на бърза DC зарядна станция. В допълнение, комбинацията от електрическо задвижване и икономичния бензинов турбодвигател (1.5 TSI evo2) осигурява  общ пробег от около 1,000 km².

Нов 48 V mild хибрид. Другата новост при Passat е 48V mild hybrid задвижване (eTSI със 110 kW/150 PS)¹. Два  бензинови двигателя с турбина и мощности 150 kW (204 PS)¹ и 195 kW (265 PS)¹ (2.0 TSI), както и три дизелови (2.0 TDI) с мощности 90 kW (122 PS)¹, 110 kW (150 PS)¹ и 142 kW (193 PS)¹ допълват гамата на новия Passat Variant. При всички версии автоматичната скоростна кутия DSG е стандартна. Версиите с мощност 195 kW и 142 kW вървят в стандартно оборудване с интелигентно контролиранатата система за задвижване на четирите колела 4MOTION; останалите версии са с предно предаване.

Нов хоризонтален дисплей. Volkswagen изцяло преработи интериора. Особено впечатляващ е ясно подреденият, голям хоризонтален дисплей - стилен, функционален и прогресивен. Техническта платформа е MIB4. Най-новото поколение на "модулната информационно-развлекателна матрица" позволява интуитивно управление, което е следствие от обратната връзка и желанията на водачите на Volkswagen.

Асистирано паркиране. Новият Passat Variant ще бъде пуснат на пазара с усъвършенствана гама от най-съвременни асистиращи системи. Спектърът от функции при системата за асистирано паркирането е нов. Те включват опционалния Park Assist Plus³, Park Assist Pro³ и функцията за памет за Park Assist Pro³. С Park Assist Pro, новият Passat Variant може да влиза и излиза от места за паркиране чрез дистанционно управление с помощта на смартфон. Ако Passat има функция за памет за Park Assist Pro⁴ на борда, системата може да записва и съхранява последните 50 метра от пътуването при поискване. Когато превозното средство достигне отново същата позиция - например входа на навеса у дома - предлага да поеме маневрата за паркиране. Възможно е и самостоятелно извеждане от паркомясто.

Световна премиера на DCC Pro. Адаптивното окачване DCC Pro³ представлява е технологично нова разработка. Гарантирайки максимална динамика и най-висок комфорт, новото окачване променя стандартите в средния клас. Това става възможно благодарение на технологията с два клапана, използвана за първи път във Volkswagen. Седалките ergoActive Plus с пневматична 10-камерна функция за точков масаж спомагат за допълнителното повишанаве на комфорта при пътуване. Благодарение на 50 мм по-дълго междуосие с 50 мм повече пространство за краката отзад и капацитет на багажното отделение до 1920 литра, Passat Variant е универсалния избор на автомобил за бизнес и свободно време.

1) Близък до серийно производство концептуален автомобил. Автомобилът не е пуснат в продажба.

2) Посочения пробег е прогнозен в съответствие със Световната хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства (WLTP) за леки автомобили и лекотоварни автомобили. Действителните стойности на обхвата на WLTP може да се различават в зависимост от оборудването. Реалният пробег, постигнат при реални условия, варира в зависимост от стила на шофиране, скоростта, използването на комфортни функции или спомагателно оборудване, външна температура, брой пътници/товар и топография

3) В зависимост от нивото на оборудване или налично като опционално оборудване.

4) Функцията за подпомагане на водача може да се използва само в границите на системата. Водачът трябва да е подготвен по всяко време да отмени асистиращата система. Тези системи не освобождават шофьорите от отговорността им да шофират с дължимата грижа и внимание.
 
 

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип