Tiguan Allspace. Свързан със света.

We Connect

По ваше желание автомобилът може да бъде напълно свързан, а We Connect1) ви предоставя набор от атрактивни услуги. След еднократно активиране и влизане във вашия Volkswagen ID профил, използването на онлайн функции става лесно и бързо - при това безплатно. При нужда благодарение на We Upgrade2) могат да бъдат активирани и допълнителни функции в автомобила.

We Connect прави вашето всекидневие не само по-приятно, но и по-удобно. Технологията позволява удобен достъп до различни данни за автомобила и с възможността за автоматично повикване на помощ при инцидент и планиране на сервизни посещения носи допълнителен комфорт.

С помощта на We Connect App за вашия смартфон вие имате достъп до данни за вашето Polo навсякъде: можете например лесно да погледнете колко пробег ви остава до зареждане или дали всички врати и прозорци са затворени. 

Още за We Connect

1) Онлайн-гласовото управление към момента е налично на следните езици:  Английски (GB и US), немски, испански, италиански, френски и чешки.

2) За да използвате услугите на We Connect е необходимо да притежавате Volkswagen ID потребителски профил и да се регистрирате в We Connect с валидни потребителско име и парола. В допълнение трябва да бъде сключен индивидуален онлайн договор с Volkswagen AG. За да можете да използвате услугите на We Connect Start през целия срок на договора, след първоначалната регистрация имате време от 90 дни, за да регистрирате автомобила на адрес myvolkswagen.net или в приложението We Connect ID. App (налично в App Store и Google Play Store).

Използването на онлайн услугите на We Connect Start става възможно посредством интегрирана интернет-връзка. Свързаните разходи за данни, направени в Европа, се поемат от Volkswagen AG в рамките на мрежовото покритие, с изключение на услугите  "Streaming & Internet". За използването на услугите  "Streaming & Internet"-Radio, както и на WiFi-Hotspot е възможно да бъдат начислени допълнителни пакети данни през "Cubic Telecom", които могат да се ползват на територията на множество държави в Европа в рамките на мрежовото покритие. Информация за цените и поддръжката на услугата можете да откриете на адрес vw.cubictelecom.com. Като алтернатива използването на услугите "Streaming & Internet" е възможно и през мобилно външно устройство (например смартфон) при налична възможност съответното устройство да бъде използвано като мобилен WiFi-Hotspot. В този случай изпълнението на услугите е възможно единствено при наличието между договор между вас и вашия доставчик на мобилни услуги и в рамките на мрежовото покритие на съответния оператор. При използване на пакети мобилни данни е възможно, в зависимост от вашия договор с мобилния ви оператор, и най-вече в чужбина, да бъдат начислени допълнителни такси (например при използване на роуминг).

За използването на безплатното приложение We Connect App е необходимо да имате съвместим модел смартфон с операционна система iOS или Android, както и SIM-карта с опция за пренос на данни и съответен договор между вас и вашия мобилен оператор. 

Наличието на описаните в пакетите услуги на We Connect и We Connect Plus може да варира в различните държави, както и да зависи от конкретния автомобил и неговото оборудване. Услугите са налични за съответния посочен в договора период от време и могат да бъдат променяни или прекратявани. Повече и по-подробна информация можете да откриете на адрес connect.volkswagen-we.com, както и при вашия дилър на Volkswagen. Информация за тарифите на мобилни услуги можете да откриете при вашия мобилен оператор.

Затвори
Меню
Затваряне на менюто
Затвори

Tiguan Allspace

Изображенията показват допълнително оборудване.

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип